Vankúš ako symbol pohodlia
V Česku sa prví zákazníci stretli s novou značkou na konci roka 2019. Pre poistenie netradičný názov Pillow (v preklade vankúš) vysvetľuje Jakub Strnad, zakladateľ poisťovne: „Odlišujeme sa od inštitúcií, ktoré často dávajú pocítiť svojim klientom ich bezvýznamnosť pre svoju vlastnú veľkosť. Pri vzťahoch medzi finančnými obrami a ich obyčajnými klientmi je skoro normou dostať „sto stránkovú“ zmluvu, v štýle ber, alebo nechaj byť.“ Nespokojnosť s typickým stavom poisťovníctva viedla Jakuba Strnada k vytvoreniu úplne odlišného typu poisťovne. „Fair play je pre nás jedna z najdôležitejších hodnôt, preto sme preniesli našu značku do osobnej roviny, ktorá je pre poisťovníctvo netypická. Zvolili sme si ‚vankúš’ ako symbol príjemnosti, pohodlia, ale aj ochrany, ktorý zmierňuje náraz nečakaných situácií. Úspešnosť tejto stratégie potvrdzuje náš rast v uplynulých rokoch, keď si klienti u Pillow uzavreli už viac ako 190 tisíc zmlúv a stali sme sa tak s veľkým odstupom najrýchlejšie rastúcou poisťovňou.“