Najrýchlejšie rastúca česká poisťovňa už jeden rok ponúka svoje unikátne poistenie vozidiel s cenou podľa najazdených kilometrov aj slovenským majiteľom vozidiel. Slovenskú vankúšovú ponuku odštartovala po necelých 4 rokoch úspešného pôsobenia v Česku.
Vankúš ako symbol pohodlia
V Česku sa prví zákazníci stretli s novou značkou na konci roka 2019. Pre poistenie netradičný názov Pillow (v preklade vankúš) vysvetľuje Jakub Strnad, zakladateľ poisťovne: „Odlišujeme sa od inštitúcií, ktoré často dávajú pocítiť svojim klientom ich bezvýznamnosť pre svoju vlastnú veľkosť. Pri vzťahoch medzi finančnými obrami a ich obyčajnými klientmi je skoro normou dostať „sto stránkovú“ zmluvu, v štýle ber, alebo nechaj byť.“ Nespokojnosť s typickým stavom poisťovníctva viedla Jakuba Strnada k vytvoreniu úplne odlišného typu poisťovne. „Fair play je pre nás jedna z najdôležitejších hodnôt, preto sme preniesli našu značku do osobnej roviny, ktorá je pre poisťovníctvo netypická. Zvolili sme si ‚vankúš’ ako symbol príjemnosti, pohodlia, ale aj ochrany, ktorý zmierňuje náraz nečakaných situácií. Úspešnosť tejto stratégie potvrdzuje náš rast v uplynulých rokoch, keď si klienti u Pillow uzavreli už viac ako 190 tisíc zmlúv a stali sme sa tak s veľkým odstupom najrýchlejšie rastúcou poisťovňou.“
Trojnásobný poisťovací inovátor a „Pay-Per-Mile“ poistenie
Pillow poisťovňa ako prvá spoločnosť získala prestížne ocenenie Hospodárskych novín pre všetky svoje produkty a poistenie vozidiel nie je výnimkou. Produkt v jednej zmluve zahŕňajúci PZP aj havarijné poistenie bol v roku 2021 vyhodnotený najinovatívnejším poistením českého trhu. Pretože kým väčšina bežných poisťovní ponúka klientom iba balíčky, z ktorých si musí vybrať, vankúšová ponuka je slobodná. Klienti si vyberú len to, čo potrebujú a vďaka tomu ušetria. Dôvodom výhodnej ceny je najmä na Slovensku revolučný spôsob platby podľa najazdených kilometrov. Kto málo jazdí, ten tiež platí málo za poistenie. Majitelia áut môžu ušetriť až 35 % z ceny za poistenie. Na Slovensku je registrovaných 2,8 milióna osobných vozidiel a motoriek. Z našich výpočtov vyplýva, že Pillow poistenie je cenovo výhodnejšie pre 1 milión áut a motoriek. Pri osobných autách sú to tie, ktoré za rok najazdia do 12 tisíc kilometrov
Moderné technológie šetria klientom čas aj peniaze
Dôvodom obľúbenosti Pillow je stávka na digitálne technológie. Pillow poisťovňa všetky dokumenty zasiela výhradne elektronicky, požiadavky klientov vybavuje po e-maile alebo po telefóne a prehliadku škody dokáže vykonať aj vzdialene. Súčasne vďaka tomu, že Pillow neprevádzkuje kamenné pobočky, môže ponúknuť výhodnejšiu cenu poistenia, a to sa ukázalo ako oveľa dôležitejšia vlastnosť pre väčšinu zákazníkov.